اخبار قرآنی ( کنفرانس قرآن و جهان معاصر در آکسفورد )

 

 ۲۵ و ۲۶ مرداد ۸۸برگزار می‌شود :

 

کنفرانس قرآن و جهان معاصر در آکسفورد  

 

 

  

     


 رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در انگلیس با هدف معرفی معارف لایزال قرآنی کنفرانس دو روزه‌ای را با عنوان قرآن و جهان معاصر با همکاری موسسه قرآنی آکسفورد برگزار می‌کند.  

 

به گزارش ایرنا، این کنفرانس در روزهای ‪۲۵‬و ‪ ۲۶‬مرداد ماه ‪۱۳۸۸‬در محل دانشگاه آکسفورد برگزارخواهد شد و سخنرانان و صاحب نظرانی از انگلیس، ایران و دیگر کشورهای اروپایی مقالات و سخنرانی‌هایی را در موضوعات قرآنی به شرکت‌کنندگان ارائه خواهند کرد.

چگونگی ارتباط موثر قرآن با مخاطبان در قرن ‪ ،۲۱‬قرآن و چالش‌های عصر حاضر، چگونگی فهم قرآن در جوامع غربی، موقعیت اقلیت مسلمان در وفاداری به احکام قرآن و یا قوانین غربی، جایگاه قرآن در فقه و قانونگذاری معاصر، ترجمه‌های جدید قرآن به زبان انگلیسی، قرآن و منابع آموزشی غرب، قرآن و رسانه‌های جهان از جمله مهمترین موضوعات مورد بحث در این کنفرانس دو روزه خواهد بود.

رایزنی فرهنگی سفارت ایران در لندن از پژوهشگران و علاقمندان به شرکت در این کنفرانس دعوت کرده است برای دریافت اطلاعات بیشتر و آگاهی از چگونگی ارسال مقاله به دبیرخانه این کنفرانس به پایگاه اینترنتی .‪http://www‬ ‪ quran-institute.org.uk‬مراجعه نموده و یا با رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لندن از طریق ایمیل ‪ info@icrolondon.com‬تماس حاصل فرمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد