اخبار قرآنی(تبریزی‌ها قرآن کریم را با خودکار کتابت می‌کنند)

 
برای اولین بار در تبریز
تبریزی‌ها قرآن کریم را با خودکار کتابت می‌کنند 
 
    
جام جم آنلاین: اکبر فتحی، هنرمند خوشنویس تبریزی که کار کتابت قرآن کریم را با خودکار از سال 85 شروع کرده بود، در حال حاضر 29 جزء کتاب آسمانی مسلمان‌ها را کتابت کرده است.
او در گفتگو با جام‌جم گفت: من در رمضان  سال 1385 کار کتابت قرآن را به شیوه خط نستعلیق با رعایت تمامی  اصول و قوانین خوشنویسی  با خودکار معمولی برای اولین بار در جهان شروع کردم.

وی از ترجمه ترکی قرآن کریم خبر داد و گفت: هم اکنون کار کتابت ترجمه ترکی استانبولی قرآن مجید را به شیوه خط کاپرپلیت شروع کردم و اگر این کار را تمام کنم تا سال بعد قصد دارم، در یک کار گروهی کار کتابت  قرآن به زبان ترکی آذری و انگلیسی با خودکار را شروع کنم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد